Ir al contenido
  • Temática
    • Literatura
      • Novela romántica
      • Aventuras
      • Ciencia Ficción
      • Fantasía
      • Grandes Clásicos
      • Literatura contemporánea
      • Novela histórica
      • Novela literaria
      • Novela negra, misterio y thriller
      • Humor
      • Poesía
      • Literatura juvenil
      • Ficción femenina
    • Cómic e ilustrado
      • Cómic
      • Novela gráfica
      • Libros ilustrados
      • Cómic infantil
      • Cómic juvenil
      • Cómic de autor
      • Cómic de humor
      • Cómic de no ficción
      • Cómics de influencers
    • Ciencia historia y sociedad
      • Historia
      • Biografías y memorias
      • Ciencia y tecnología
      • Economía, política, sociedad y actualidad
      • Filosofía
    • Salud y bienestar
      • Autoayuda
      • Espiritualidad
      • Familia y crianza
      • Nutrición, belleza y fitness
    • Ocio y libro práctico
      • Arte
      • Cine y música
      • Business
      • Cocina
      • Fotografía
      • Guías y literatura de viajes
      • Tiempo libre
      • Uso de la lengua y diccionarios
    • Libros ilustrados
      • De 0 a 3 años
      • A partir de 4 años
      • A partir de 7 años
      • A partir de 9 años
    • Literatura juvenil
      • Ocio
      • Autoconocimiento y binestar
      • Historias reales
      • Ciencia Ficción juvenil
      • Ciencia, tecnología y naturaleza
      • Activismo
      • Novela fantástica juvenil
      • Libros juveniles de influencers
      • Novelas juveniles
      • Novela romántica juvenil
      • Novela juvenil de aventuras
      • Poesía juvenil
      • Thriller juvenil
      • Tiempo libre juvenil
    • Universidad
      • Derecho
      • Filosofía y pensamiento
      • Sociología
      • Comunicación
      • Política
      • Arte y estética
      • Materiales de apoyo
      • Economía
      • Psicología
      • Educación
      • Ciencia y técnica
      • Música
      • Oposiciones
  • Autores
  • Editorial
  • Actualidad
Buscar
https://hablamosdelibros.es/producto/a-pintura-galega-1850-1950/ 99646 A pintura galega (1850-1950) A pintura galega contemporánea, que ten a súa xénese en torno a 1850, carecía dunha explicación homoxenea que deslindase o penoso camiño que a achega ata os nosos días. Moitas teñen sido as monografías e os traballos publicados que valoraran parcial, individual ou mesmo anecdoticamente os momentos que máis significaron unha inflexión no seu desenvolvemento, pero faltaba esa singularización colectiva que explicara os procesos, as intencións e as relacións con outras manifestacións culturais. Esta relectura crítica fundamenta A pintura galega (1850-1950), unha obra que xira en torno a tres argumentos: escola, como forma particular identificábel coa personalidade cultural de Galicia, aspiración esta que xorde co Rexurdimento; contextualización, adaptación das formas renovadoras aos parámetros do país; e modernidade, vocación irrenunciábel no proceso de integración expresiva da vangarda contemporánea. Estas consideracións obrigan daquela a reconsiderar certos momentos estelares da nosa pintura en azos dunha explicación da súa diacronía dun xeito máis racional. Neste senso serán reconsiderados os valores da renovación novecentista, o carácter ambiguo do rexionalismo, o peso do nacionalismo na definición dunha elección estética particular, e o factor determinante da paisaxe como anfitriona na descuberta da paisaxe humanizada polo traballo que definirá o vencello realista expresivo dos artistas da xeración de 1930. https://hablamosdelibros.es/wp-content/uploads/2023/09/XG00195401-600x968.jpg 0.00 instock UniversidadArte y estética 0 0.00 0 https://hablamosdelibros.es/wp-content/uploads/2023/09/XG00195401-300x300.jpg 997229897210244798805102457 0.00 0.00 0.00 2023-02-20T18:44:45+02:00
Inicio / Universidad / Arte y estética / A pintura galega (1850-1950)

A pintura galega (1850-1950)

A pintura galega contemporánea, que ten a súa xénese en torno a 1850, carecía dunha explicación homoxenea que deslindase o penoso camiño que a achega ata os nosos días. Moitas teñen sido as monografías e os traballos publicados que valoraran parcial, individual ou mesmo anecdoticamente os momentos que máis significaron unha inflexión no seu desenvolvemento, pero faltaba esa singularización colectiva que explicara os procesos, as intencións e as relacións con outras manifestacións culturais.
Esta relectura crítica fundamenta A pintura galega (1850-1950), unha obra que xira en torno a tres argumentos: escola, como forma particular identificábel coa personalidade cultural de Galicia, aspiración esta que xorde co Rexurdimento; contextualización, adaptación das formas renovadoras aos parámetros do país; e modernidade, vocación irrenunciábel no proceso de integración expresiva da vangarda contemporánea.
Estas consideracións obrigan daquela a reconsiderar certos momentos estelares da nosa pintura en azos dunha explicación da súa diacronía dun xeito máis racional. Neste senso serán reconsiderados os valores da renovación novecentista, o carácter ambiguo do rexionalismo, o peso do nacionalismo na definición dunha elección estética particular, e o factor determinante da paisaxe como anfitriona na descuberta da paisaxe humanizada polo traballo que definirá o vencello realista expresivo dos artistas da xeración de 1930.

Formato:

( impuestos incluidos )
DESCRIPCIÓN
FICHA TÉCNICA
DESCRIPCIÓN

A pintura galega contemporánea, que ten a súa xénese en torno a 1850, carecía dunha explicación homoxenea que deslindase o penoso camiño que a achega ata os nosos días. Moitas teñen sido as monografías e os traballos publicados que valoraran parcial, individual ou mesmo anecdoticamente os momentos que máis significaron unha inflexión no seu desenvolvemento, pero faltaba esa singularización colectiva que explicara os procesos, as intencións e as relacións con outras manifestacións culturais.
Esta relectura crítica fundamenta A pintura galega (1850-1950), unha obra que xira en torno a tres argumentos: escola, como forma particular identificábel coa personalidade cultural de Galicia, aspiración esta que xorde co Rexurdimento; contextualización, adaptación das formas renovadoras aos parámetros do país; e modernidade, vocación irrenunciábel no proceso de integración expresiva da vangarda contemporánea.
Estas consideracións obrigan daquela a reconsiderar certos momentos estelares da nosa pintura en azos dunha explicación da súa diacronía dun xeito máis racional. Neste senso serán reconsiderados os valores da renovación novecentista, o carácter ambiguo do rexionalismo, o peso do nacionalismo na definición dunha elección estética particular, e o factor determinante da paisaxe como anfitriona na descuberta da paisaxe humanizada polo traballo que definirá o vencello realista expresivo dos artistas da xeración de 1930.

FICHA TÉCNICA

Colección
Biblioteca Dixital
Editorial
Xerais
SKU
9788499143521
Código Comercial
1381012
Fecha Publicación
30/05/2012
ISBN
978-84-9914-352-1

SOBRE EL AUTOR/A

Fernando Martínez Vilanova
Fernando Martínez Vilanova (Vilarchán, Ponte Caldelas, 1949) cursou estudios de Belas Artes en Barcelona. Entre 1989-92 realizou os cursos de Doutoramento en Salamanca e leu a súa Tese Doutoral no Departamento de Historia de Arte-Belas Artes da Universidade de Vigo. Actualmente é catedrático de Debuxo no Instituto de Bacharelato A Xunqueira II de Pontevedra. Crítico de arte, ten colaborado en xornais, revistas especializadas e catálogos con traballos como "As fontes artísticas de Castealo"; "Meu Pontevedra" (1986); "Luís Seoane, a arte como significado" (1994); "Arquitectura, escultura, pintura, 25 anos de creatividade" (1988); "Unha aportación peculiar ao urbanismo tradicional, San Sebastián de Covelo" (1992); "O escultor Uxío Souto" (1993); "Camilo Nogueira, escultor" (1996). Creador plástico, como pintor ten realizado diversas exposicións individuais e colectivas e as súas obras figuran en distintas coleccións privadas e institucionais.

TAMBIÉN TE PUEDE INTERESAR

Do estigma á estima
Valentina Formoso Gosende
Tapa blanda
Sempre tes que meter o nariz
Montse Español
Victor Raga
Tapa blanda
Quen dá a quenda?
Héctor Cajaraville
Ignacio Hernández
Tapa blanda
O tigre na boca do lagarto
Antón Dobao
eBook
Versos dun fistor republicano, marxista, ateo e un pouco epicúreo
Xesús Alonso Montero
Tapa blanda
Infamia
Ledicia Costas
eBook
hablamos-de-libros-logo

Sobre nosotros

  • Actualidad
  • Quiénes Somos
  • Grupo Anaya
  • Actualidad
  • Quiénes Somos
  • Grupo Anaya

Otros links

  • Política de Privacidad
  • Política de cookies
  • Línea ética – Grupo Anaya
  • Política de Privacidad
  • Política de cookies
  • Línea ética – Grupo Anaya
Línea Ética / Denuncias Administrar mis cookies
GRUPO ANAYA. S.A.U. | C/ Valentín Beato, nº 21. 28037. Madrid (España) | clientes@grupoanaya.com
LinkedIn Link Grupo Anaya Link
adroll_adv_id = "MG4DXLEHD5ABTAVH7CHI63"; adroll_pix_id = "47QKL24UGBDU7DMKFT5CTY"; adroll_version = "2.0"; adroll_current_page = "product_page"; adroll_currency = "EUR"; adroll_language = "es_ES"; adroll_products = [{"product_id":"99646","price":"0.00","category":"universidad","name":"A pintura galega (1850-1950)"}];

Utilizamos cookies para ofrecerte la mejor experiencia en nuestra web.

Puedes aprender más sobre qué cookies utilizamos o desactivarlas en los .

Contacto

Puedes contactar con nuestro departamento de Atención al Cliente en en el  e-mail clientes@grupoanaya.com o a través de nuestro formulario de contacto.

CONTACTE

Si ets docent, contacta amb el nostre departament d’Atenció al Client a través de l’e-mail clientes@grupoanaya.com oa través del nostre formulari de contacte.

Contacto

Se es docente, ponte en contacto co noso departamento de Atención ao Cliente no correo electrónico clientes@grupoanaya.com ou a través do noso formulario de contacto.

Powered by  GDPR Cookie Compliance
Resumen de privacidad

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.

Cookies estrictamente necesarias

Las cookies estrictamente necesarias tiene que activarse siempre para que podamos guardar tus preferencias de ajustes de cookies.

Si desactivas esta cookie no podremos guardar tus preferencias. Esto significa que cada vez que visites esta web tendrás que activar o desactivar las cookies de nuevo.

Cookies de terceros

Esta web utiliza Google Analytics para recopilar información anónima tal como el número de visitantes del sitio, o las páginas más populares.

Dejar esta cookie activa nos permite mejorar nuestra web.

¡Por favor, activa primero las cookies estrictamente necesarias para que podamos guardar tus preferencias!

Política de cookies

Más información sobre nuestra política de cookies